41 timmar RÖKFRI

MMMM DET STÄMMER.

Har inte tagit ett enda bloss sen i onsdags kväll. REKORD..
Nu får de vara slut på dom äckliga fanskapen..
Det är jobbigt, men allvarligt.. jag vill ju..  jag kommer få gå igenom den här jobbigaste första början nån gång iaf så varför inte ta de nu på en gång?!! Ciggen är mitt största mål just nu, vikten får vänta, fast jag tänker ju inte gå upp massa kilon bara för det, men jag kanske inte går ner så mkt heller..

Det är jättejobbigt vissa timmar och jag blir så lättirreterad o de går ut o över alla anrda.. tex så blir ja skit irreterad på kattena när dom kommer för nära.. .HALLÅ LIKSOM...  o som igår, vi skulle handla.. då vart jag skit sur på mamma för att hon inte kunde hämta oss typ en kvart tidigare än vad hon sa?!!!
Jag gråter väldigt mycket, de bara kommer, kan inte hjälpat.. men det är ok att gråta..
Suget försvinner till slut..  Jag känner mig så dum att de ska gå ut över dom jag älskar bara, speciellt mamma, usch stackarn hon har fått tagit mkt skit..

Jag har inte börjat småätit massa nu när jagi inte har rökt, men däremot så äter jag mkt mer varje mål än vad jag behöver.. jag hoppas jag inte ska behöva gå upp i vikt av de här.. jag fortsätter ju iaf träna minst tre gånger i veckan.. fast jag är jävligt sugen på godiis hela tiden.. eller tror jag bara att jag är sugen?? nu ska ja ha mens upp i allt oxå.. skiiiit kul, verkligen..

Jag vill ha mer BERÖM.. jag TYCKER faktiskt att jag är duktig... KAN ingen hjälpa mig o visa de då??? säg nåt bara!!!!!!!
När jag mår dåligt o vill röka så vill jag inte höra " MEN RÖK om du mår dåligt över de då, du behöver ju inte sluta röka just nu" JAG VILL INTE HÖRA SÅNT!!! HJÄLP MIG ISTÄLLET!!!!!!

SNART kan jag börja med FOTBOLLEN <3 IGEN =D känner det iaf.. lite bättre kondis skulle ju inte skada innan dock.. Lägga undan 40 kr varje dag/varannan?????!?!?! kanske.. ushc ja e så stressad

NÄÄÄÄÄ DRA ÅT HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAg vill ha goooodis, kanske går o köper o äter ikväll o istället för imorn?! inte för att jag har lust att göra något samtidigt så vill jag göra nåt hela tiden.. men jag kommer ingen vart med nåt av det ändå..

Kommentarer
Postat av: Emelié

JÄVLIGT BRA!!! Att du INTE röker! Nej rök inte mer, du är jätteduktig! Det blir som sagt bättre i slutändan, och låt inte suget ta över. Läste att när man känner suget så kan man borsta tänderna, då känner man sig fräschare och vill inte ha den där cigaretten längre. Nu när du har slagit rekord och allt! KÖR PÅ!! :D :D

2009-02-27 @ 14:55:25
Postat av: Hanna

41 TIMMAR?? Herregud vad duktig du är! Det är nog väldigt få som bara kan sluta sådär som du precis gjorde, men jag säger inte att du inte ska klara det, för jag tror mer o mer på dig nu att du ska sluta röka, jag känner det inom mig nu att du verkligen vill sluta. Så var det ju inte innan.



Kämpa på Carro, och även om du har dina "sura" dar och skäller på alla du älskar så vet vi att du inte menar det. Så blir det nog för de allra flesta, att man skäller och blir irriterad på dem man älskar.



Om du verkligen känner ilska eller bara vill gråta. Gråt då, men om du bara vill släppa lös dina känslor, gå ut i skogen och bara skrik det värsta du kan. Kan ju fungera :P



JAG ÄLSKAR DIG LINGONSKALLE-CARROBARRO! Du är en kämpe! <3<3<3<3<3

2009-02-27 @ 17:05:17
URL: http://metrobloggen.se/hannahannibal
Postat av: Ellie

Du är jättestark som orkat stå emot!, tänk att du stått ut så länge utana tt ta ett bloss!!, fårtsätt så det kommer snart gå över för all framtid om du bara kör på. Du får säga till din omgivning att du håller på att sluta röka då förstår dom dig om du skulle bli irriterad på dom. Det är bara beroendet som sätter in. Ignorera det, ut och spring och framför allt! ät inte godis bara för det då kommer du garaterat gå upp snart. Tänk istället att du mår så mycket bättre av att sluta röka och känn konditionen komma efter varje pass!...rock on

2009-02-28 @ 11:03:57
URL: http://ellielilja.blogg.se/
Postat av: Carro

TACK ALLA för aLLA fina kommentarer, vERKLGEN TACK =D Betyder massa <3

2009-03-01 @ 14:34:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0