Ingen motivation

Hej svejs. Sitter här o kom nyss hem frå n jobbet, jobb rusar in nu i slutet av månaden, så typiskt men men bra att man får nåt jobb iaf, fast de har inte blivit så många timmar ändå, så inär man får lönen i mars sen så får man leva knapert :/ men men, de är ju inge mot vad man har gjort, som typ när vi skulle åka på turne förra året, levde på nudlar liksom haha

Idag gick ja o Emelie till badet, började simma.. massa tanter framför så man kom ingen stans, o väntade man på¨att dom skulle simma så hann man ändå om dom sen.... skit irreterande.. jag tappade motivationen TOTALT.. jag ville inte simma mer.. de va inge bra idag, jag hade nog hellre sprungit.. men sånna här dagar kommer ju alltid dyka upp då o då.. nya tag imorn.

Så vi gick hem till mig istället. Massa SKIT snack rent ut sagt HAHAHHAHAHA. Vi hade SKITkul tycker jag =D Vi har ju kännt varan ett tag vi e faktiskt ganska lika varnadra ändå =P Tycker de är kul att vi fått upp kontakten igen <3
På torsdag ska vi storhandla o då ska Emelie med, hon ger mig så mkt inspiration när de gäller olika maträtter så hon får vara mitt råd i det =)

Va skitkul på jobbet idag iaf, träffade lisepott oxå, på måndag blir man bjuden på middag hos henne hahah de blir kul de.
De va en tjej som satt o kollade när hon hade sina fotbollsmatcher, o jag frågade vilket lag o vilken divison hon spelade i, o så fråga hon om jag inte kunde börja med dom för att dom behövde folk.. o jag bara vräker ur mig utan att tänka " Jag är för bra för er så nej tack, division 5 är inget för mig" HAHAHA va dum jag var va? fast de är ju sant mohahaha!

Vet inte va ja ska skriva, är väl sängdags nu, ska upp o jobba imorn bitti.
KRAM

Kommentarer
Postat av: Hanna

Långsamma käringar är grymt irriterande, speciellt när de kommer i en stor flock.



HAHAHAHAHAHA Lisepott :)

2009-02-24 @ 22:35:19
URL: http://metrobloggen.se/hannahannibal
Postat av: Emelié

Ja! imorgon blir det "operation hitta nyttig mat på Willys" hahah

2009-02-25 @ 12:41:58
Postat av: Ellie

Hej gumman!, du har bra inställning till träning nu iallafall, bara och bita ihop och köra på. Kul att emelie ger dig matinspiration, det är alltid bra!. Hoppas du vill komma den 13 mars när jag fyller år:)...puss

2009-02-28 @ 10:58:24
URL: http://ellielilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0