Kämpar på..

Puh
jag är trött nu. jag va iaf o simma i morse, även om jag sov SKIT DÅLIGT i natt IGEN. Jag är så trött på de här, att inte få sova på nätterna.. simmade 50 minuter, Emelie stannade hemma idag, hon var trött, antar att sömnproblem är vanligt?!!! Sen va jag på möte, gick hem, åt mat, sen SOV jag typ 2 timmar mitt på dan, då går de hur lätt o somna minsann, men inte på nätterna.. iofs kom tröttheten väl efter oxå..  Sen var de mellis o sen gå o jobba.

Rökningen igår gick bra, jag höll mina tre timmar emellan =) woho
Idag har jag oxå hållt tre timmar emellan, eller ja, de har gått fyra timmar emellan två gånger idag. Jag har rökt sammanlagt 4 CIGG idag bara, o ändå gick jag upp SVINTIDIGT, så de är bra tycker jag. Mot dom 10-15 jag annars kan röka under en dag likosm, lite skillnad..
De känns inte så svårt, vissa timmar har vart jobbigt,men den jobbiga perioden kommer den oxå.. får se hur de går. eller GÅ ska de göra, frågan bara hur jobbigt o svårt de kommer vara under tiden. bläää..

Det va skönt o jobba idag iaf, fick några tider i mars oxå, eller ganska många =P Nä jag orkar inte skriva mer.. fast har lite i mitt huvud, men de ska jag inte tänka på, jag tänker för mkt o de ska jag inte, helt ONÖDIGT!

GO NATT!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra!!! bara fyra cigaretter mot 10- 15!!! Detta kommer att gå bra! :D

2009-02-20 @ 22:19:38
Postat av: Hanna

Kämpa på Carro! Du är duktig som bara kan hålla dig till så få cigaretter då du annars, som du säger röker mer än 10 på en dag..

2009-02-20 @ 22:24:06
URL: http://ambulansjanne.bilddagboken.se/
Postat av: Carro

HANNA & EMELIE: Tack ska ni ha =) hoppas på de bästa!!

2009-02-20 @ 22:29:47
Postat av: Ellie

Är det ofta du sover mitt på dagen? ibland kan det vara därför man har svårt att sova på nätterna?. Ta för vana att sova MAX 30 min om dagen, det gör att du blir pigg men det göra inte att du får svårt att sova på natten då du inte hamnar i en riktigt djup sömn som gör att det blir svårt att sova på natten. testa även med det.

2009-02-20 @ 23:32:22
Postat av: Anonym

ELLI: hej på dig =) nej de är inte ofta jag sover på dagen, att vända på dygnet är de värsta jag vet , så de gör ja inte, men just då var de svårt att va vaken kan ja lova.

2009-02-21 @ 17:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0