Segaste dagen + massa huvudvärk

Det har min dag bestått av, kul va??  Nä inte så värst, har verkligen inte gjort ett piss idag förutom o diska då.. har bara varit inne, inte ens gått utanför dörrn idag. Har sååå ont i huvet.. Usch.. Tänk om man kunde få sova ordentlit på nätterna. I natt tex vaknade jag med hjärtklappning, de va ett tag sen nu men nu har de kommit tbx, vet inte va de e?! kanske känner mig stressad o orolig i kroppen.. aja de går väl över.. Hoppas jag kan sova inatt bara eftersom vi ska träna imorn bitti. Jag har alltid haft en förmåga att tänka FÖR mycket, på aLLT, allt onödgt oxå, kanske dit all enerig går som jag egentligen behöver till annat. .



Linda var här en sväng idag oxå, vi gjorde inte så mkt, käkade o drack kaffe.. jag va nog inge skojigt sällskap idag inte haha.. Fast hon vart ju oxå kär i Pysen som alla andra iaf =P
Nu ska jag värma lite mat tänkte jag..

Kommentarer
Postat av: Emelié

Han är för go alltså (;

Du får ha tränigen som lite avslappning så du kan varva ner lite.

2009-02-18 @ 19:32:00
URL: http://grenestam.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha vilken bild du la upp då!! Skit ful ju! Kunde du inte tagit nån bättre?? Miss U!

Puss Puss

2009-02-18 @ 21:31:47
URL: http://MizzL.bloggagratis.se
Postat av: Ellie

Hej gumman!! kan din huvudvärk möjligtvis bero på för mycket kaffedrickande?. Koffein kan nämligen framkalla huvudvärk då detta också är ett beroendeframkallande ämne? Kanske borde dra ner lite på kaffet för att se om det blir bättre?. Om inte är det så är det säkert pga av dina sömnsvårigheter, försök inte tänk så mycket utan gör bara! det är farligt och grubbla för mycket!...kram

2009-02-19 @ 09:35:12
URL: http://ellielilja.blogg.se/
Postat av: Carro

ELLI: hmm ja iofs dricker ja väldigt mkt kaffe.. hmm kanske ska minska lite för o testa bara, de kan ju va en bidragande orsak, och självklart sömnen oxå, men jag är ju villig att prova allt för att jag ska må så bra som möjligt =P

2009-02-19 @ 10:35:54
Postat av: Carro

LINDA: HAHA vadå, va e de för fel på den där bilden ,de är ju du iaf =P PUSS

2009-02-19 @ 11:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0