Tredje dagen, den värsta? ? Hetsätning? hjälp...?

Jag vet att många säger, iaf alla jag har pratat med, är att den 3:e dagen, 3:e veckan o tredje månaden är jobbigast när man ska sluta röka.. Asså jag vet inte om jag håller med ( än så länge iaf ) för jag känner ingen skillnad mot igår och idag. Vissa timmar som sagt är verkligen jättejobbiga, som nu tex, jag vill bara gråta men åt vad de vet jag inte?! hormoner.. vissa timmar så känns de som om jag aldrig ens har rökt i hela mitt liv, de är så olika.. men tredje dagen utan cigg idag iaf =)

Igår.. Usch vilken gårdag.. jag skäms så förbannat mkt, jag åt inte upp allt jag köpte, men halva chipspåsen o typ 400 gam choklad... OCH DÄR var min gräns, de kom ut på både från de ena o andra stället i går kväll, i natt OCH imornse.. jag mådde så dåligt.. jag hade så ont i magen, jag åt ändå, jag mådde så illa men tvingade verkligen i mig ändå? VARFÖR.. Där nådde jag min grens iaf.. menjag är ju helt sjuk i huvet, jag är verkligen de, jag behöver verkligen hjälp, för de är inte normalt de här, o de är inte försra gången heller.. o tänk då att jag åt en halv chipspåse o ca 400 godis (bara choklad) på ca en halvtimme.. jag skäms, jag vill ha hjälp...jag behöver hjälp. de vätrsta e att de finns godis kvar som jag jättegärna skulle vilja äta upp nu..

Imorse gick jag ut en timmes snabb promenad innan frukost, skitskönt var de, fast jag var fortfarande mätt när jag vaknade.. åt sen bara lite lite yoghurt med krossade linfrön, som sagt var fortfarande mätt.. Sen gick jag ut till Gumsbacken, mötte upp Emelie så kollade vi runt lite där, köpte ett par skor o en plånbok. Så lite promenad blev de idag iaf. Sen åkte vi hem till Emelie o hon lagade mat, de blev cornfärs med spagetti, JÄVLIGT stark va den, men skitgod, hon skriver nog den i hennes blogg sen, receptet asså.. www.grenestam.blogg.se
jag ska försöka op mig en korvgryta imorn tänkte jag, få se hur de blir, får ha lite fantasi..

Imorn blir de iaf träning kan jag lova, längtar efter löpbandet.. De känns iaf skönt att man inte gett upp träningen nu när de k'nns som man har gett upp godis slutande lite grann, jag bara tänker på att om jag fortsätter äta godis flera gånger i veckan och INTE heller skulle röra på mig.. usch vad hemskt.. så tur att man har motivationen kvar till tränandet iaf.. alltid nått, som sagt kanske inte går ner men heller inte upp..

Jag mår inge bra just nu, skulle vilja kunna stänga av alla tankar för ett tag.. MÅSTE diska nu.. måste måste måste måste stress stress stress stress

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0