Röksugen?

I morse var jag på gymmet, sprang 30 minuter i hastigheten 10-13km/h hela tiden, sen gick jag en kvart i slutet oxå.
Jag vet inte om de bara är inbillning eller om de verkligen kändes skillnad med dom här tre dagarna jag rökt betydligt mindre, kraft o ork hade jag iaf =) de va skönt. Jag förbrände 474 kalorier =D
Snart kanske jag orkar spela en hel fotbollsmatch igen? =P
Jag vill verkligen börja styrketräna oxå, funderar på o börja på tis? jag vill inte bli värsta muskelknutten, bara bygga lite muskler för o bli lite starkare.
Lunchen idag blev kött, en potatis o kokta grönsaker o jag vart så mätt, ändå var de inte så mkt jag åt, pappa åt dubbelt haha!  De märks att magsäcken krymp, vilket e bra, orkar defenetivt inte äta lika mkt som jag har kunnat! Ikväll blir de laxfile iaf =P



Och Tussan tigger, som vanligt haha



Idag är en jobbig dag, allt känns så tugnt, "sluta röka" grejen känns jättepiss idag, DOCK håller jag mig fortfarande till fyra timmar o har hitills bara rökt två, o nästa blir inte förrän om två timmar.. Även om jag har varit o tränat iag så känns de inte tillräckligt.. känns som om man inte blir nöjd nån gång, "jag kunde ju ha gjort mer" osv.. o vadå bara för att jag har tränat så kan jag väl inte sitta inne resten av dan o bara slöa? eller? Jävla skitväder är det också. .

Har suttit o kollat på massa recept idag som jag skulle vilja laga nån gång, men de är så mkt man måste köpa till, de kan liksom va en ingridens, nån krydda eller vad som helst som man måste köpa till, o de kommer bli lite sånna saker o köpa den här lönen som kommer, så de blir inte billigt, men vill verkligen utveckla mig i matlagning så man inte tröttnar på maten man äter.. iofs är ju en del saker man köper som räcker länge o kanske inte behöver köpa på länge sen, men just nu har jag sån ångest o stress över pengar..  Varför sitter ja o skriver ner saker som jag redan vet? en automatisk tanke som bara kommer upp, som är helt onödig, jag tänker alltid i föreväg, ångest kan man aldrig få om man är i nuet, o ofta så är jag nån annan stan, morgondagen, gårdagen eller veckor framåt.. jag skulle bli så glad om jag kunde styra mina tankar bättre. .

ok, jag har seriösa problem, SKÄRP DIG KVINNA!



Nu kan dom iaf ligga o vila i samma soffa, annars sprang Tussan iväg så fort han kom i närheten


De går bra o mysa med mamma iaf =D

Kommentarer
Postat av: Emelié

Vad gott det såg ut. vill ha kissarna (;

2009-02-22 @ 15:25:05
URL: http://grenestam.blogg.se/
Postat av: Hanna

usch, känner samma om motionen, att man inte kan sitta inne även om man vart duktig och vart o tränat/motionerat ute. Känns som man slösar bort sitt liv när man bara sitter inne :/

2009-02-22 @ 21:16:07
URL: http://ambulansjanne.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0