Vilken härlig dag =)

Halloj =)

I dag ställde jag inte klockan för en gångs skull jätte tidigt. OCH jag har tom SOVIT BRA INATT, de va sååå skänt o få sova!
Gick upp vid tio, gick ner på stan, mötte pappa, köpte 17 kilo torrfoder till katterna, gick hem. ´Gick en timmes rask promenad. De va ju ett himla SKÖNT väder så då får man passa på, de va inget "måste" i mitt huvud då utan mer att "åh va skönt o gå ut o gå" =) Detta väder skulle ha vart perfekt att jogga ute i, men de blev de inge av idag, fast de ska nog vara lite varmare då ändå.. jag verkligen suktar efter att vädret ska bli bättre så jag kan få KOMMA UT O SPRINGA, åhh vilken befriande känsla!!!

Sen var det mat, jag åt vikväktarnas falukorv (3%), majs, o lite fullkornspasta, mums va gott de va! Sen i väg igen, hjälpte mamma o handla, bilen funkar inte så vi var tvugna att gå, puhh va tugnt de va.. Sen gick vi hem till mig o jag har lagar PANNKAKOR, de är trots min ätdag idag =)



MUMS va GOTT det var!!!!!



Så jag gjorde pannkakor till mig o mamma, fast istället för sylt så köpte vi frysta jordgubbar och BG:s lättglass med vaniljsmak =) o ägg, minimjölk o mjöl, så sååå värst onyttigt är de jju inte, men de va sååå himla GOTT. Jag vart så mätt efter två stycken bara, men bara för att de är så gott så smällde jag i mig två till :/
Tur att man har rört på sig idag iaf haha. Jag köpte även lösviktsgodis eftersom de är lördag, fast idag kunde jag faktiskt begränsa mig, så jag köpte de jag älskar mest i några av varje sån sak. BARA choklad. men köpte inte typ ett kilo som jag brukar kunna göra på mina ätardagar hahaha. och idag blev de INGEN läsk heller, köpte Loka päronsmak istället, mkt bättre =) så idag är en bra dag för mig, känner mig nöjd.



Sitter här o än så länge har jag bara rökt två cigg idag, de blir säkert tre innan kvällen e slut men..
bestämde att de ska gå 4 timmar emellan varje idag, och jag får INTE minska till tre igen imorn, så imorn blir de oxå minst fyra timmar emellan.
Skillnaden nu mot förut är att nu bestämmer jag mig inte för ANTALL CIGG/DAG utan att de ska gå visst ANTAL TIMMAR, för säger vi att jag bestämmer mig för att jag får röka fem ciigg om dan, så blir de ändå så att jag springer ut o röker titt som tätt fast mindre varje gång o de är just de jag vill komma ifrån,  att föröska ta bort den vanan att gå ut o röka hela tiden, så vi får hoppas bara, de funkar än så länge o nu är de tredje dan, jag håller tummarna för mig själv. 
 GUD vad de känns bra idag, fast inte just nu när jag e spymätt höhö!

Imorn tänker jag gå till gymmet o springa på löpbandet direkt när dom öppnar, får se om jag får med mig Emelie, om inte hon super för mkt så hon e helt bakis imorn haha de märks. Nä inge supa för mig, jag får hellre i mig kalorierna i GODIS form =P mkt godare, om jag va tvungen att välja asså. fast öl e ju skit gott. men Godis blir man ju iaf inte bakis av, så då orkar man gå upp tidigt nästa dag o träna bort kalorierna =P
o öl blir de ju gott om i BHAM sen hahahahhah, fast då blir de ingen godis, o jag har lovat mig själv att INTE leva på all denna FET mat som dom har hela veckan, ALDRIG, jag äter hellre bara frukt hela dagarna. EN gång av alla dagar vi e där kan ja tänka mig, men inte mer. USCH! äckligt!





Ikväll ska jag NJUTA av mitt godis, o försöka att inte få ångest efteråt :/
Träning imorn iaf =P haha
Lite kaffe nu o en chokladbit till de, bästa som finns mmmm mums!
Bye

Kommentarer
Postat av: Emelié

Jag önskar att jag kunde fått uppleva denna härliga dag tillsammans med dig... );

Jag ska fan sluta gå på fest är ju ia alla fall inge roligt! Avkomman av det är ju bara en massor med problem och skit.

2009-02-22 @ 01:54:34
URL: http://grenestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0