Äta mer än mig?

DET GÅR INTE.. Många säger att jag kan äta så mkt och dom fattar inte hur jag kan det.. OCH det fattar INTE JAG HELLER.. jag kan äta o äta o äta, även om ja e proppmättt, även om ja e så mätt så jag nästan spyr så fortsätter jag äta..
Skulle jag berätta vad jag stoppat i mig under hela dagen idag skulle ni inte tro era öron, jag lovar.. Magen putar ut som om jag vore gravid, jag ha jätteont men jag äter ändå.. Snacka om o spräcka magsäcken asså..
OCH jag erkänner, att IDAG har jag småätit pga ej rökt!!! Börja röka igen kanske? Neeeejeeee!

Nu har jag lovat mig själv att INGET gottigott på HELA resten av denna vecka, inte en smula socker, nu får de vara nog!
Fy fan vad FET jag är asså.. eller jag är inte så fet som de låter, men jag känner mig stor som ett hus just nu..
Jag kan inte andas.
Jag behöver riktig hjälp?!

Hjälp mig?!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Det låter inte alls bra måste jag säga, kanske börjar det utvecklas till en hetsätning? detta MÅSTE du ta tag i innan det går för långt. Inte nog med att du kanske går upp alla kilon igen så kan du få en alvarlig sjukdom och det lovar jag att det vill du inte!. Röka ska du absolut itne göra och om du är hungrig drick vatten med citron eller tugga tuggummi går även bra med lite läckerol. kram

2009-03-05 @ 17:10:16
URL: http://ellielilja.blogg.se/
Postat av: Hanna

vi borde hjälpa varandra :/ så det inte blir det motsatta så vi sitter o ÄTER tillsammans hela tiden

2009-03-05 @ 20:16:27
URL: http://www.metrobloggen.se/HannaHannibal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0