shoppingmani?

Halloj =)

Sitter här o färgar håret, till lite mörkare brun bara.
Idag har varit en shoppardag minsann =P har unnat mig massa idag, kanske lite för mkt egentligen, pengarna börjar närma sig 0 på kontot, fast samtidigt så sparar ja ju en del nu när jag inte köper massa aska för pengarna =P haha..

Tänk att de är FEMTE dagen utan cigg idag, helt sjukt, har gått förvånansvärt bra ändå, även om jag har mina "stunder", men ´de visste jag ju om, men allvarligt, jag trodde de skulle vara värre, så de är ju alltid nåt positivit =D

Nu är de inte alls långt kvar tills vi åker till BIRMINGHAM, ska bli SÅ SKÖNT att få komma iväg igen. hatar Sverige verkligen. När jag är där ska jag INTE tÄNKA på NÅGOT ALLS, som jag har en förmåga att göra för mkt av här hemma hahah..

Ska försöka slappna av lite mer o inte tänka allt för mkt på kost o motion, för de är nog då jag inte kommer nån vart med de.. kommmer ihåg förut när jag gick ner masssa kilon utan att jag visste om de, så vill jag att de ska vara nu oxå. Idag fikade jag med kladdkaka tex på stan o har ätit massa godis hemma på kvällen, de va likom i fredags jag åt sist o så nu idag men vet ni vad, WHATEVER!! Imorn ska jag springa 7 KM typ liksom. WOHOOO va kul.

Har som sagt vart på stan idag med Emelie, de va väldigt trevligt!
Vad har man köpt då?
Köpte en jeansskjol, ett par leggins, en snygg t-shirt, smink, hårgrejs, sen köpte jag massa smått oxå som typ nya grytlappar haha, bordsunderlägg, en papperskorg till toan, o lite annat smått o gott ;) sen har jag klippt av mig mitt 100 år gamla risiga HÅR, jag lovar DET VAR PÅ TIDEN..  fast jag har verkligen skräck för frissan, de är typ som o gå te tandläkaren haha.. fast nu har de gått över lite iaf =P

Inte så bra bildkvalite kanske, men korthårig blev man, ja e ganska nöjd, o nu är håret lite mörkare oxå
=P



Sen beställde jag ett Westlife linne o en Westlife t-shirt från deras officiella shop oxå, så nu börjar man bli pank asså.. Får sluta köpa massa saker nu :/

Lite nya kläder, o de är INTE ofta jag köper kläder här hemma i Sverige!





Här e mina nya skor jag köpte för några dagar sen oxå!




Nu är jag sådär spymätt igen, men ska inte klaga idag för jag får skylla mig själv.
Pratade med Hanna förut, jag var ganska deppig men hon fick mig på bättre humör, gud vad jag saknar henne, längtar till BHAM, vi ska ha såå kul o glömma alla bekymmer <3
Pratade även me andra Hanna oxå o jag saknar dom båda fruktansvärt mkt!

JAG ÄLSKAR ER MER ÄN LIVET <3

Måste bara lägga upp en skojig bild på Pysen o Tussan hahahah <3



En till..


O så lilla Mysan, sä jävla söt o go hon e då <3


De va allt för mig så länge. Nu blir de sängen, så man får lite vila/sömn innan träningen imorn! Om inte Pysen håller på hella natten. Säger man åt han o Pysa iväg (HAHA) så för han inte de ändå!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Försök att inte äta så mycket att du blir spymätt, se till att du blir lagom mätt och om du endå är hungrig så kan du knapra på massa grönsaker, det gör jag!. Jag åt över 400 gram grönsaker till en enda måltid igår haha.

2009-03-03 @ 10:22:13
URL: http://ellielilja.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fyfan vilka snygga kläder Carro!! De kommer sitta asfint på dig, du får ta en snyggisbild sen o visa! Det uppskattas :) och ditt hår är megafint, tänk sen när du har piffat till de, de ser jag verkligen fram emot att få se. söta bilder på kissarna.. fan vad jag saknar dig ='(

2009-03-04 @ 04:30:21
URL: http://metrobloggen.se/hannahannibal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0