Stolt

Vilken dag.
Nu är man inne på 6:e dagen med att sluta röka, o än så länge har det gått bra =)

I natt var en helvetes natt igen, sov max tre timmar, vaknade med hjärklappning o kallsvettig flera gånger, de gick bara inte o somna, de var en hemsk natt..
Men upp o hoppa minsann, Emelie o ja hade bestämt träning idag så klockan ringde 7.30 i morse. SHIT tänkte jag, hur fan ska jag orka träna??!!

Men iväg till gymmet iaf. O vilket jävla träningspass. Gick fem minuter först..
Sprang 30 min, 15 av dom var mellan 10, 5 - 11, 5 km/h, sen jävlar, en HEL KVART sprang jag i 13KM/H, o JÄVLAR säger jag bara, JÄVLAR va TUGNT o JOBBIGT de var, men tamefan att de gick, fan vad jag fick hålla ut, de va sååå jobbigt. Snacka om uthållighet där ni =P Ni skulle sett hur jag såg ut efter det passet, de såg ut som om jag hade badat med kläderna på HAHAHAHHA, o så såg jag ut resten av tiden på gymmet oxå mohahaha..
Det blev 6.7 KM o ca 450 kalorier det =)

Sen vart det styrketräning, Vi körde armar, ben, mage o rygg, ja typ allt. Körde 50 upprepningar på varje övning förutom på en magövning o nån mer så vart det mer  än 50 gånger. Hade mellan 25-30 kilo på varje övning, förutom benen som jag orkade lite mer. Jävlar vad tugnt det var att träna armarna, de gick bara inte till slut, de vart nästan mjölksyra asså, men gud vad kul jag hade under hela tiden.
OCH får jag inte träningsvärk nu då är de nåt fel asså!!

Sen var det hem, äta mellanmål som fick bli bananbitar i lite keso, sen hopp in i duschen.
Sen var de bara o börja laga mat minsann.
Jag moppsade ihop nåt med nötfärsen som jag hade lagt fram, vet inte va man ska kalla de men typ nån slags köttfärssås kanske?! Hade i sånna grejer som jag tycker om och det blev:

Nötfärs (10%) ca 500 g
1 burk vita bönor i tomatsås
1 burk champinjoner (stekta först)
ca 4 msk majs
1 msk viktväktarnas creme fraiche
1 tsk samba oelek
2 st hackade vitlöksklyftor
Grillkrydda



De kanske inte ser så gott ut, men de va de verkligen, lagom starkt oxå =)



Och till det blev de pasta =P MUMS!!!



OCH JÄVLAR VAD DET VART GOTT. FY fan vad gott det vart, MUMS, va nöjd ja e med det =D
Nu har jag mat ända fram tills på fredag o de är ju tur de eftersom man jobbar varenda dag nu fram till söndag :/
Men då slipper jag tänka på maten iaf, hatar o ställa mig o laga mat när man ska jobba o skit..

Ska lugna mig lite med mat o sånt o INTE vara så jävla hård mot mig själv, fortsätter jag o träna så här så lär jag ju inte gå upp i vikt iaf hahahha, så då kan ja ändå äta lite godis mer än en dag i veckan iaf =D wohooooo.
Vilken skillnad de kan va på dagar asså, igår kväll var dde åt skogen o idag är de bättre =D

Nu ska ja vila en stund o sen göra mig iordning för o gå till jobbet =p Dagar som denna går undan kan jag lova, den bara försvinner i ett naps, gå upp, träna, duscha, laga mat, äta, vila lite, vips så ska man te jobbet o så är man hemma runt halv tio ikväll, o ändå gick man upp skittidigt JU!!
Ha de bra alla!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Ellie

Du kanske borde kolla upp din hjärtklappning? kanske är något som inte står rätt till, när det gäller hjärtat är det absolut inget man ska leka med så det är bäst du kollar det så snart som möjligt. För övrigt såg maten jättegod ut.kram

2009-03-05 @ 17:11:50
URL: http://ellielilja.blogg.se/
Postat av: Carro

ELLI: Asså jag har kollat upp hjärtat typ fyra gånger o dom hittar inget fel.. men ja vet at jag fick så här med hjärtklappning flera nätter när jag var som mest stressad o utbränd, var tvugnen att va hemma från jobbet oxå.. men när jag hade fått min vila så vart de bättre, sen kommer de tebaka.. jag tänker för mkt o är allt för hård mot mig själv

2009-03-06 @ 19:29:37
URL: http://[email protected]
Postat av: Carro

ELLI: Asså jag har kollat upp hjärtat typ fyra gånger o dom hittar inget fel.. men ja vet at jag fick så här med hjärtklappning flera nätter när jag var som mest stressad o utbränd, var tvugnen att va hemma från jobbet oxå.. men när jag hade fått min vila så vart de bättre, sen kommer de tebaka.. jag tänker för mkt o är allt för hård mot mig själv

2009-03-06 @ 19:29:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0