Sug

Sitter här nu efter ett varmt långt skönt bad =)
Har inte gjort så mkt efter träningen o lagat mat.  Gick me pappa till coop, köpte mer lösviktsgodis =(
Har vart jättesugen idag på godis tyvärr, men jag har INTE ätit nåt =D wohooo

Istället när vi kom hem från affärn gjorde jag en smothie som bestod av banan, några frysta jordgubbar o hallon, lite mini vanilj yoghurt o lite minimjölk, den vart väl sådär, men tyckte om banan smaken, ska se till o göra fler smothies, för dom kan bli så GODA o mkt BÄTTRE än o äta en näve godis =P Så de va ett gott mellanmål de =P o mättar gör de oxå =) Köpte även Loka i päronsmak isälle för nå läskeblask, MUMS!

Mellanmål =P


Jag e jättesugen på godis fortfarande, men NEJ, då får bli nån annan dag eftersom jag åt i fredags, några dar till får jag fan stå ut. Så nu har jag gjort en macka som består av lite räkost (3%), 2 rökt kalkon skivor, ett par ostbitar (10%), salladsblad och gurka och sen en skål vindruvor + en kopp örtte med äppel o tranbärs smak =) som jag ska gå o äta nu, ISTÄLLET för godis haha. mkt bättre ju =D Dumma ost btw som är skitkronglig att skära, säkert bara för de är så litre fett halt i hahahah. .

Här e maten jag moppsade ihop idag föressten haha
Den smakade godare på kvällen till middagen konstigt nog :/ ??


För första gången ser jag ALLA kissemissar ligga i samma säng =D dom börjar komma överens =)


 

Pysen e allt för knäpp asså, helt galen katt, men helt underbar =)


 



Nu ska jag gå o äta min macka =P o njuta av den, iställe för GODIS =( hejs svejs!

UPPDATERING:
GUD va gott de va me macka o te, borde uppskatta de mera =P nu sitter jag här o äter vindruvor, så gott =D
Pappa har småätit godis HELA jävla dagen, inte konstigt att man blir sugen?! Nu sitter han o äter massa godis oxå så var tvungen att gå därifrån :/

Kommentarer
Postat av: Emelié

vad god den där grytan såg ut!

2009-03-02 @ 18:23:49
Postat av: Hanna

Det ser så gott ut när du tar kort på maten och mellanmålen.

2009-03-02 @ 19:41:52
URL: http://metrobloggen.se/hannahannibal
Postat av: Hanna

fan vad sugen jag blir på din smoothie som du har där.

2009-03-05 @ 20:14:48
URL: http://www.metrobloggen.se/HannaHannibal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0