TRäning

Gudd va skönt de känns att man inte åt upp de där godiset igår asså.. men hur kan en sån sak vara så svårt egentligen? Snacka om o vara beroende av socker, för de är verkligen ett helvete att kämpa dag ut o dag in utan att få stoppa i sig de man vill, typ godis haha
men men..

Vi var iaf o träna idag, gick fem minuter, sprang 30 o gick 5 till, nästan 7 km kom jag på de, 470 kalorier, sen styrketränade vi i 35 minuter också, jädrans vad svag man faktiskt e, riktigt jävla klen.. usch.. men de ska bli sååå roligt att börja med styrketräning oxå, ska försöka o inte väga mig då heller, eftersom muskler väger mer.. men skitkul var de, det vart lite av varje idag, provade typ alla maskiner som fanns haha..
fast träningsväken har mest satt sig i mage o axlar, lite i låren..

Gjorde nån korvgryta idag, hade bara i massa saker som jag trodde skulle bli gott, de smakade inte så mkt förutom att det vart jävligt starkt HAHA, så inte så lyckat, de gick ju o äta iaf o nyttigt var de.. nästa gång blir de efter recept HAHA.. Vill verkligen lära mig o bli bra på o laga mat, laga massa rätter.. de e oxå svårt.. men vill inte bara äta en korv bit med ris liksom, de är så tråkigt, då tappar ja bara motivationen igen. .

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kan du inte berätta för mig vad du hade i grytan, låter intressant. Ja jag ser också fram emot att styrketräna MASSOR!!! Det var ju jätteroligt ju. Vi kan ju träffas någon dag och expremetera fram någon maträtt själva :D

2009-03-01 @ 14:52:27
URL: http://grenestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0