Träning

Sitter hemma o ska strax möta upp Emelie för lite träning.
Gårdagen var verkligen åthelvete som ni kanske märkte, iaf på kvällen.

Jag åt iaf inte upp godiset jag hade kvar, jag gick aldrig o små åt igår, åt lagom med mat.
JAg gjorde ett x antal sit-ups o armhävningar istället =P o sen tog jag en kopp te o vindruvor istället =P
Bra val tycker jag, för jag hade nog inte mått så här bra idag om jag hade stoppat i mig massa socker o fett =P
Nä ska försöka hålla mig tills nästa lördag igen, eller ja nåt får jag ta på typ onsdag men inte mkt.

Men jävlar va svårt de e när suget verkligen sätter sig in..

Skriver mer sen,
Ha en bra dag! de ska ja försöka få iaf! Vädret e ju bra iaf haha
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0